obrazek

wtorek, 25 maja 2010

Mamusia i tatuś....


Gdy byłam mała to mama do snu mi śpiewała
Gdy byłam mała to mama do przedszkola mnie prowadzała
Gdy byłam mała to z tatą w zoo żyrafy oglądałam
Gdy byłam mała to tata w zimie lepił ze mną bałwana
Gdy już trochę podrosłam i do szkoły szłam już sama to mama w domu sprzątała i obiadek nam gotowała.
Gdy tato z pracy zmęczony wracał zaraz całował mame w czółko i mówił do niej Kocham Cię pszczółko, zaś mnie podnosił na rękach wysoko
i kręcił się ze mną wokoło…
Teraz jestem dorosła i sama podejmuje decyzje, choć czasem błędne to i tak rodzice zawsze wspierają mnie…
Dziękuje im za to,że wychowali mnie,że nauczyli, co w życiu jest najważniejsze,
za to właśnie bardzo Kocham ich...

2 komentarze:

  1. Ewcia wzruszyłam się, piękne słowa.
    Twoi rodzice wychowali Cię na wspaniałą kobietę, więc jest za co dziękować :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...
    cudownych rodziców Masz...:)

    OdpowiedzUsuń